måndag 4 juni 2012

Sommarlovet är slut – Idag börjar skolan!

Idag, måndag börjar eleverna vid Adlawans Skola på Bohol skolan igen, sommarlovet är slut för denna gång! Idag får studenterna träffa sina gamla kamrater men kanske också några nya elever har tillkommit, det får vi se under veckans gång.

image

Har du några frågor eller funderingar kring skolprojektet, då får du gärna skriva till mig; sodkt@hotmail.com

För den som vill skänka en slant till elevernas skolgång kan sätta in ett valfritt belopp till: Bg 836-3210 (svenskt bankgiro). Insamling till Adlawan skola sker året runt. Alla insamlade medel går direkt till skolbarnen i form av bl.a. skolmaterial, skol t-shirt (istället för skoluniform).

Om någon månad ska jag besöka skolan och dess elever igen, jag längtar ständigt dit! Detta ÄR det bästa projektet jag någonsin bedrivit då jag redan sett och vet att det gjort skillnad för så många elevers skolgång! Ett speciellt tack till Er som stöttat dessa elever på ett eller annat sätt genom åren!

Inga kommentarer: